2e Marnixschool opnieuw gesloten

De nieuwsberichten over de ‘harde lockdown’ hebben we allemaal meegekregen en nu is die ook bevestigd. Dat betekent dat morgen de laatste schooldag van 2020 zal zijn. Niet geheel onverwacht, wel erg plotseling. Wij begrijpen dat vergaande maatregelen noodzakelijk zijn, en betreuren dat toch ook het basisonderwijs hierom dicht moet.

Dat geldt ook voor de kinderopvang. BSO Oog in Al en de vestigingen van Partou zijn morgen nog open en zullen daarna zelf communiceren over hun mogelijkheden.

Wij hebben morgen een alternatieve kerstviering in alle klassen. Helaas niet zo als gepland, maar we willen er toch iets feestelijks van maken. De rest van de dag is, voor zover mogelijk, een gewone lesdag.
Aan het einde van de dag krijgen de kinderen werk mee waar ze op woensdag, donderdag en vrijdag aan kunnen werken. De leerkrachten werken deze drie dagen aan een rooster en inhoud voor de week vanaf 4 januari. Dan begint het afstandsonderwijs weer. Van zaterdag 19 december tot en met zondag 3 januari is het voor alle kinderen en leerkrachten Kerstvakantie. Geniet daar vooral van!