Bericht van BSO Oog in Al

Per september plekken beschikbaar bij BSO Zwaluwen voor kinderen van groep 5 t/m 8 van de 2e Marnixschool

Door de coronamaatregelen werkt u mogelijk (gedeeltelijk) thuis. We merken dat veel ouders verwachten na de zomervakantie voor hun kind(eren) weer naschoolse opvang nodig te hebben. Vanaf september heeft Stichting BSO Oog in Al ruimte op onze BSO locatie speciaal voor de kinderen van groep 5 t/m 8 van de 2e Marnixschool: BSO Zwaluwen. Per de start van schooljaar 2021-2022 hebben we op dinsdag, donderdag en vrijdag meerdere plekken beschikbaar.

BSO Zwaluwen
BSO Zwaluwen is geopend op ma-di-do-vrij en is gehuisvest in de ruime, sportieve ruimtes van OMNI Sportvereniging Zwaluwen in de wijk Welgelegen. Omdat het sportpark ons omringt is er veel ruimte voor actieve buitenactiviteiten, maar natuurlijk ook binnen voor o.a. creatieve, kook- en spelactiviteiten. Ons vaste team biedt buiten én binnen een zeer veelzijdig aanbod voor de kinderen. Eerst ontspannen en even relaxen kan natuurlijk ook. De middag begint hier door met elkaar naar de BSO te fietsen. Om 18.00 uur bieden we een terugfietsservice aan naar Oog in Al. Uw kind kan ook direct vanuit de BSO naar zijn/haar sportclub op Zwaluwen.

Wat vinden we belangrijk bij BSO Oog in Al?
Je thuis voelen bij BSO Oog in Al is mogen zijn wie je bent in een vertrouwde omgeving. Onze BSO locaties zijn ingedeeld per leeftijdsgroep, want we vinden het belangrijk dat uw kind uitsluitend met bekende vriend(inn)en van de eigen klas of uit de wijk zit. We werken op al onze locaties met vaste en betrokken teams van pedagogisch medewerkers.

Wilt u uw kind inschrijven, ga dan naar www.bso-ooginal.nl of belt u met Scarlett Kraak van onze klantenservice Debicare op 0180-555 911. Heeft u vragen, wilt u meer weten of wilt u of uw kind eerst een kijkje komen nemen bij BSO Zwaluwen? Neemt u in dat geval contact op met Lejla Sendic via 030-20 800 55 of info@bso-ooginal.nl.