De 2e Marnixschool heeft nog ruimte voor nieuwe leerlingen

Dit schooljaar hebben we door uitbreiding met een groep 3/4, kleinere groepen kunnen formeren. Dat betekent dat we in de groepen 3, 3/4, 4 en 5 nog wat ruimte hebben voor extra leerlingen. De bovenbouwgroepen 6, 7 en 8 zijn in principe vol.

In groep 2 hebben we nog wat plek en in groep 1 een enkele plaats voor kinderen die in 2017 zijn geboren.

De inschrijvingen voor kinderen die zijn geboren in het laatste kwartaal van 2018 (oktober, november, december) verloopt via de gemeente. Plaatsen worden in januari 2022 toegewezen door de gemeente. Voor kinderen die in deze maandan zijn geboren, zijn alle plaatsen dus nog beschikbaar. Uit januari tot en met september hebben wij nog wat plekjes vrij, dus er is ruimte genoeg.

De gemeente heeft voorrangscriteria bepaald. Voor onze school geldt dat broertjes en zusjes van huidige leerlingen voorrang krijgen. Vervolgens kinderen die binnen een bepaalde straal op loopafstand van school wonen. Daarna volgt de rest. Iedereen die dat wil kan zijn/haar kind aanmelden op onze school. Ook al krijg je geen voorrang, er is een grote kans dat er wel plek is. Sinds geboortejaar 2017 breiden we namelijk uit met extra plaatsten voor nieuwe kleuters! We hebben niet eerder mensen teleur hoeven stellen 🙂

Neem contact op voor meer informatie of een afspraak voor kennismaking en rondleiding: 030 2933832 of directie@2emarnixschool.nl Je bent van harte welkom!