Ouderbijdrage: wat doen we daar allemaal mee?

Binnenkort krijgen alle ouders per e-mail een factuur van de oudercommissie voor de jaarlijkse ouderbijdrage van € 55,00 per kind. De ouderbijdrage komt geheel ten goede aan de leerlingen. In de e-mail zit een link waarmee je de bijdrage direct via iDeal kunt betalen. Van de ouderbijdrage financieren we jaarlijks meerdere activiteiten. Denk aan bijdragen voor Sinterklaas, Kerst, Pasen, de verschillende uitjes, afscheid groep 8, maar ook benodigdheden voor in de klas en voor op het schoolplein. En: dit jaar staat er ook weer een schoolreisje op de planning!

Straks hebben we het vernieuwde gebouw en schoolplein: namens de oudercommissie (en dus namens jullie) komt daar een mooi, nieuw houten speeltoestel voor alle kinderen van groep 3 tot en met 8! Je bijdrage wordt dus goed besteed.

Heeft je kind een U-Pas, dan is het ook mogelijk om die te gebruiken om de ouderbijdrage  te betalen! Meld je even bij Josette met de pas om dat direct te regelen.