De schoolfoto’s staan online en zijn te bestellen!

In september zijn alle kinderen op de foto geweest bij de Sgoolfotograaf. Afgelopen woensdag heeft iedereen een inlogkaart mee naar huis gekregen. Op deze kaart staat een inlogcode waarmee je de foto’s van jouw kind(eren) kunt bekijken. Het is nodig om daarvoor een account aan te maken (de meeste ouders hebben nog een account van de vorige keer). Het loont om de foto’s vóór 19 november te bestellen:

• als je voor de 19e bestelt, krijgt de groepsfoto gratis;
  • je kunt tot 19 november kiezen om de foto’s naar school te laten sturen. Dat is nieuw dit jaar. De foto’s komen dan niet naar je huisadres, maar naar school. Sommige ouders vonden de verzendkosten (te) hoog. Door te kiezen voor de ‘bulk’optie, komen de foto’s allemaal naar school en betaal je individueel geen extra verzendkosten. Het duurt dan wel wat langer voor je de foto’s ontvangt, namelijk eind november. Bestel je individueel dan heb je de foto’s binnen een paar dagen in huis.

Na 19 november is de groepsfoto niet meer gratis en is het alleen mogelijk om de foto’s op je huisadres te ontvangen, tegen verzendkosten.