Fairplayprijs voor de jongens van groep 8

Afgelopen maandag kwamen twee toppers van FC Utrecht in groep 8 een les geven over een gezonde leefstijl. Deze les kregen we, omdat de jongens met schoolvoetbal de fairplayprijs hadden gewonnen! Amoris, speler van het team Onder 19 jaar bij FC Utrecht, kwam samen met Marlou, voormalig voetbalster.

Eerst deden we een quiz over een gezonde leefstijl en vertelde Amoris wat hij allemaal moet doen én laten om op dit niveau (JO19) bij FC Utrecht te kunnen voetballen. Natuurlijk mochten de kinderen ook vragen stellen. Marlou Peeters werd meteen door een aantal meiden herkend als ex-international van de Oranje-Leeuwinnen! Daarna gingen we buiten op het veld even lekker een potje voetballen. Aan het einde kregen alle kinderen een tas met leuke spulletjes en uiteraard werden deze voorzien van een handtekening!