Plek bij BSO Oog in Al in het nieuwe schooljaar

Voor de ouders en kinderen van de 2e Marnixschool verzorgt Stichting Kinderopvang Oog in Al sinds 1995 de naschoolse, tussenschoolse en voorschoolse opvang.

Onze BSO-groep de Stampertjes & Schavuiten – die gevestigd is in de 2e Marnixschool en geschikt is voor kinderen van groep 1 t/m 5 – breidt met de start van het nieuwe schooljaar 2019-2020 uit met 10 kindplaatsen. Daardoor zijn er nog een aantal BSO plekken beschikbaar per 2-9-2019 (voor met name kleuters):

–      Maandag – 1
–      Dinsdag – 9
–      Woensdag – voldoende plek
–      Donderdag – 13
–      Vrijdag – voldoende plek

Meer informatie of inschrijven?
Wilt u graag een indruk krijgen van onze opvanglocatie(s)? Kom gerust eens bij ons kijken, bezoek onze website www.bso-ooginal.nl of bel ons. Wij informeren u graag verder over onze opvangmogelijkheden. Voor meer informatie over de locatie kunt u contact opnemen met de locatiecoördinator van de Stampertjes Merel Kuiper-Ribbius op 06-47114819, zij leidt u ook graag rond. Voor meer informatie over de beschikbare plekken of inschrijving, kunt u contact opnemen Annemieke Ooijendijk of Kim Bomius van onze klantenservice DebiCare op 0180-555911.

Wilt u zich inschrijven voor de BSO? Dit kan via onze website https://www.bso-ooginal.nl/inschrijving/.

Wellicht tot binnenkort!
Team BSO Oog in Al