Het 2e Marnix Schaaktoernooi komt er aan!

Op zondag 18 november hebben we weer ons eigen 2e Marnix Schaaktoernooi, dit jaar al voor de 5e keer: ons eerste lustrum! We starten om 10:00u en zijn om ongeveer 13:30u klaar. Voor iedereen geldt: kom gerust eens kijken naar dit spektakel!

Alle schakende kinderen en hun ouders hebben via e-mail en nieuwe schakers via een briefje een uitnodiging ontvangen. Je kunt je tot 9 november aanmelden of afmelden bij schaakmeester Paul: paul.minjon@gmail.com Heb je geen mail of briefje gekregen en wil je toch mee doen? Grijp je kans en meld je ook aan bij de schaakmeesters.

Oefenexamens
Thuis of op school zijn nog oefenexamens: deze moeten echt op 9 november worden ingeleverd. Je kunt ze thuis maken of op school, met een vriendje of alleen: allemaal geen probleem, als iedereen de opdrachten maar snapt. We willen daarna eens kijken wie voor het echte examen een kans krijgt.

Graag tot de 18e!
De schaakmeesters, Jan Jaap, Pascal en Paul